091214

Slutade klockan två idag, eller igentligen halv tre men vi tog två tåget hem. När jag kom hem så träffade jag min underbaraste en snabbis, sen så gick jag hem och bakade pepparkakor, och jag är nog inte ensam om att inte känna någon julstämning alls! Hatar det...

Var med Kajsa idag också , haha alltid lika roligt!

Nu sitter jag iaf hemma hos pappa och fryser ihjäl och kollar på min lillebror som hypnoserar, eller försöker hypnosera våra hundar med en studsboll. Ungen är knäpp, han tror verkligen att det funkar!

och jag vet någon som ska sätta på någon bra film och krypa ner under täcket nu , Pussss!


åt lunch med mamma idag, på bred bar. Jag kommer äta där minst hundra gånger till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0