converse

oj vad jag är duktig! jag har pluggat riktigt ordendligt nu. äntligen är jag klar med mitt tal, nu gäller det bara att öva!

ett sms påminde mig om att jag skulle ha börjat mitt nyttiga liv idag, det hade jag helt glömt bort och när jag fick smset hade jag redan stoppat i mig massa choklad. riktigt bra där! 
skolan idag var faktiskt rätt okej även fast vi gick till fem. vi ska skriva uppsats på svenskan, och jag valde skriva om hur bloggandet påverkar skönhetsidealen . får se hur det går , hehe ¨

struntade i yogan, kände att jag inte hade tid. det är rätt mycket i skolan nu. men nog om det nu måste jag fortsätta öva!


beställde converse idag, ganska så efterlängtade! he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0