fredag

tja tja ...

jag hinner inte med att blogga nu för tiden, vet inte vad jag gör igentligen. hehe
igår var jag iaf med älsklingen, vi hade jätte mysigt! Idag ska jag vara med mina flickor . vi ska bara mysa och prata, och äta gott , sånt där jag äter varje dag... varför tröttnar jag aldrig? igentligen borde jag ha förätit mig på det förlänge sen, men nej det är lika gott varje gång! he he

på tisdag ska vi hålla tal inför klassen och jag tror jag dog när hon berätta det. jag har ingen aning om vad jag ska prata om?

nu ska jag hoppa in i duschen , puss


      osminkad och en jätte god grej i handen dääääär.


Kommentarer
Postat av: Lill Elsy

Kakmonster!!!! :D

2010-02-06 @ 17:04:18
Postat av: Madeleine :)

men sötnos! Vill inte heller hålla tal :/ ingen aning om vad jag ska skriva om :O har inte ens börjar jag!

2010-02-07 @ 16:48:10
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men jag vill ha ! haha :D

2010-02-12 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0