a lot like love

jag har vart dålig på att blogga , jag vet....

slänger upp en sammanfattning om helgen

Fredag jag åkte in till stan med mamma, vi gick på gränby & så fikade vi. På kvällen var jag och Frida barnvakt

Lördag jag var i stömsberg hela dagen, på kvällen rivde JAG mitt tak i rummet hos pappa. Ska göra om helt och hållet där

Söndag idag har jag varit i stockholm med Frida, jag köpte en rosa mjukisdress och bh+trosor.

just nu sitter jag och väntar på att Oscar ska komma. kommer bli en ganska mysig kväll känner jag på mig.

Pussss & go´natt


Bh:n och trosorna är från H&M

                                    min min min


Kommentarer
Postat av: krille

Hej. Cool blogg. fortsätt att orka skriva ännu mera...

2010-02-07 @ 03:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0