äntligen...

äntligen klar med garderoben också! (Y)
nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, kolla på film och äta gott! På måndag ska jag börja mitt nya liv, som förra måndagen, och måndagen innan det, och måndagen... A men typ som alla måndagar de senaste månaderna. Måste börja äta nyttigare och träna , för jag tror jag lyckas äta något onyttigt varje dag! :) slut på det nu! Man mår ju inte bra av att trycka i sig massor av sånt skit!
den här gången kommer jag lyckas också, jag känner det på mig. På helgerna tänker jag äta godis och så, men kanske inte fredag , lördag , söndag.

men nu har jag inte tid att skriva, ska ta fram min choklad , och dricka massor av läsk!!!!!! Så tror jag att vi har chips också :) (seriös, på riktigt haha)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för de jag fick syrran<33 Puss och kram

2010-01-11 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0