jag undrar vad som hände?

Har haft en jätte bra dag med Frida, hon kom till skolan och rädda mig, som tur var!

Efter skolan så gick vi på stan och jag hittade så himla mycket på Monki, allt jag såg var fint! Jag köpte iaf en spets body, och en hög, ganska tight kjol . 

orkar inte skriva , lägger in några bilder från dagen istället ...


           Förrätt på Alexander

                     Varmrätt

         Fika på årummet, igen . HAHA!

           Frida 17 åååååååår!

                  Haha, jag vet

             Hög kjol från Monki!

Spets body från Monki, urringningen i ryggen är så himla fin

känner att mitt nyttiga liv funkar bra förresten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0