jag älskar dig, mer än något annat

Blev ingen bio för min del, gjorde ordning en mysig middag med Frida istället, tacos såklart!
Efter maten tog jag bussen ner till örbyhus för att gå hem till Oscar, och nu sitter jag här och letar inspiration till tatuering... Jag vet ungefär vad jag vill göra, eller på vilka ställen jag kan tänka mig. Men vet inte riktigt vad, vill ha något som betyder något för mig iaf.
Imorn ska jag till Frida på morgonen och träna, vi vågar inte ut och gå för att det ska vara -30, för det är väl sant att det är farligt, typ jätte farligt? Iaf så får vi försöka hitta på något inomhus, lycka till oss själva!

nu ska jag krypa ner i sängen med värme kudden och slå på top model, Puss


                        Ge mig en ny garderob taaaaaaaack

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott med tacos var det<3:P Den var super<3 Vi ses<3

2010-01-11 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0