lördag

Vaknade för ett tag sen, på helt rätt sida! Det är great........

idag på dagen ska jag städa mitt rum, hjälpa mamma och baka bullar och ut och gå!
och kvällen är planerad den med (Y)

nu på morgonen har jag hunnit med att laga min navelpiercing & målat naglarna. Plus att få massa omogna sms... seriöst, om man är 17 år beter man väl sig inte som 8 år och jätte svartsjuk? för det första ska man ta reda på fakta! Men jag vet iallafall vem som skrivit vad, eller vem som ringt till vem. Det räcker för mig. Tänker inte slösa min energi på nått som inte ens är värt.

aja, nu ska jag hoppa in i duschen . Puss


                       ge mig sommar nu tack !


Kommentarer
Postat av: Just me!

Wow...!!!Snygga !!!

2010-01-23 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0