jag är hos dig igen

efter tre koppar te och en lång dusch börjar jag äntligen bli varm.

sitter och lyssnar på kärlekslåtar och det kittlas sådära härligt i magen (A)

min mobil funkar fortfarande inte, om tågena inte är inställda eller försenade imorn så åker jag till Uppsala och lämnar in den på lagning, dock mot min vilja .

jag försöker lära mig att lyssna och tycka lars winnerbäck är bra eftersom pappa ska bjuda mig på hans konsert i sommar , det går faktiskt bra . han har vissa låtar som är nästan jätte bra .

sängen väntaaaaaaaar ! puss

lars winnerbäck - jag är hos dig igen


Kommentarer
Postat av: Amanda B

han är ju toppen :)

2010-02-23 @ 17:54:33
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0