TRE DAGAR KVAR

Just nu sitter jag och myser i någon mysig tröja, det är mysigt! <3

jag är alldeles för trött , jag och älski somnade inte förrän klockan fem inatt. Men har haft en jätte mysig helg iaf, med massa film och gott, och min bästa såklart !

Idag var jag iväg till tandläkaren med Oscar, efter besöket där så gick vi åt . Så skulle vi ta fyra bussen hem men vi är bäst och hade kollat på hösttidtabellen , så bussen gick inte förrän klockan sex , så där stog jag och frös fötterna av mig, jag trodde på riktigt att tårna skulle ramla av , det var iskallt! Vi hann med fem tåget som tur var, och när vi kom hem så åkte jag till mormor och hon gjorde ordning fotbad och massa mys till mig!

det är såhär det ska vara, du och jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0