TUFF DAG

Har legat i sängen halva dagen , stannade hemma från skolan idag för jag somnade inte för än kl 5 imorse... idag har vart en tuff dag, hade ingen aning att det kunde kännas såhär mycket

Nu på kvällen var jag iaf iväg och solade med Fanny, sen gick vi hem till Kajsa . Mysigt , men imorn blir det ännu mysigare. Jag , Kajsa, Fanny och Frida ska ha tjejkväll med massa gott , och när jag säger massa menar jag verkligen MASSA, haha!

Fixade min klänning idag också som jag köpte igår, blev tvungen att sy upp den för den var så himla lång tyckte jag! Men nu ser den mycket bättre ut ! ;) Ska ha den imorn på galan, hoppas det blir kul!

nu måste jag krypa ner i sängen så jag kommer upp imorn! Puss

jag tänker på oss hela tiden, men jag kan inte låta dig göra såhär mot mig

Jag önskar att du brydde dig lika mycket som mig


Fixat grejorna inför imorn , kommer säkert bli jätte roligt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0