för det är så jag säger det, du är den finaste jag vet

sitter hemma hos pappa . ska sova här inatt
måste ta före-och efterkort på mitt rum här. kommer bli så himla stor förändring , jag älskar att inreda . rummet är redan klart i mitt huvud . hehe!

idag har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan . lång dag idag ju, det var inte sådära jätte kul kanske.
efter skolan så åt jag och mami ute. och när jag kom hem till storstaden som jag bor i så följde jag med fanny & kajsa som skulle äta pizza . ´

hann träffa söti också , hehe han tvingade mig åka buss från stationen till Ica för att vi skulle hinna umgås . i kanske 3 minuter till? men det var bra 3 minuter det . hihihi

nu ska jag krypa ner under täcket . Go´natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0