I should know that you´re no good for me

äntligen hemma! gick i skolan ända till fem idag, med tre timmars hål i mitten. (Y)
på håltimmen sprang jag och Fanny runt på stan och jag hittade faktiskt lite kläder, fast köpte bara jeans och tights. men vet inte om jag ska byta jeansen , heh . Jag hatar jeans, men måste ha några.

Efter skolan så åkte jag och mamma till IKEA, jag köpte bröllops grejer & present till Frida (läs inte det dära Frida, det är hemligt!), och mamma köpte lite små saker . Sen åkte vi och åt på någon mysig resturang!
Nu sitter jag i sängen och ska slå på någon bra film, eftersom jag har så himla många tänkte jag (A)
Sen sova, och just det! Det hära med att vara nyttig funkar inte riktigt för mig, mamma köpte godis till mig idag . Så igentligen kan man ju säga att det är hennes fel? :D




jeansen som jag inte tycker om , heh. Köpte galjar också!
tänkte att det var bra att veta


It’s like one of those bad dreams when you can’t wake up
jag är värd något bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0