stickwitu

Kom precis hem, eller ja . Kom hem för ett tag sen, men jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg . Haha

idag har jag iaf vart i strömsberg, blev kvar där ett bra tag. Så jag har inte hunnit gjort så mycket mer...
jag har en svenska uppgift som ligger och väntar på mig. den ska vara inlämnad idag så jag kanske borde börja skriva snart... Heheh, alltid samma sak :)

Imorn har vi en så himla rolig dag i skolaaaaaaaaan! Jag längtar som bara den alltså!!! Först har vi engelska från halv nio till elva, sen har vi tre timmars hål, sen börjar median som håller på i två och en halvtimme! Jag älskar onsdagar, älskar!
skjut mig...

nu måste jag sätta igång med svenskan , skriver imorgon! Puss&go´natt


           Min lilla häst.


Kommentarer
Postat av: Gissa!

Damp..:)

2010-01-19 @ 22:53:12
Postat av: Anonym

hahah, jag vet ! :D

2010-01-19 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0