Fler och fler

Jag tar på dig, jag rör vid dig
men ändå når jag inte fram
du säger att du älskar mig, säger att jag är din man
hatar den där ovisheten, orkar inte kämpa mer
jag börjar mista kärleken, du tar mig bara längre ner

kan du se, det jag ser?
kan du se, att jag har mycket mer, än vad jag ger
kan du se, hur jag ber om hopp
mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler

allting har ett slut, men jag vill inte att vi ska sluta här
du säger att du älskar mig, säger att du har mig kär
ord är bara ord, och prata inom något du kan
jag hör vad du säger, men jag undrar om du är sann.

kan du se, det jag ser?
kan du se, att jag har mycket mer, än vad jag ger
kan du se, hur jag ber om hopp
mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler

Någon gång, någonstans
är jag över dig
är jag över dig
har glömt allt, att du fanns
kommer att glömma
jag ska sluta drömma

kan du se, det jag ser?
kan du se, att jag har mycket mer, än vad jag ger
kan du se, hur jag ber om hopp
mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler
Blir bara fler och fler
Fler och fler.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0