take a little time, walk a little line

kan någon komma hit och ge mig en helkropps massage?

praktiken idag gick lika bra som vanligt . haha , en kille berätta om hela hans livs historia och vad han tänkte på när han valde tjejer , alltså bara yta . säljde en tunika till han iaf som hans STACKARS flickvän nog skulle gilla . fast det spelade ingen roll , hon skulle ändå krypa för han . vi fick oss ett gott skratt i alla fall

när jag slutade gick jag på stan med mami . vi åt och jag shoppade lite , slänger upp lite bilder imorn .

just nu sitter jag i min soffa och är rädd för spindeln som var här och hälsa på i fredags . vet inte vart han har tagit vägen . så istället för att sitta här och vara rädd borde jag måla naglarna men mitt nagelack är uppe och dit är det ju ganska långt känns det som .

aja . puss på er



i'll give you all that i have to give and more
but don't let me fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0